22 Ιουνίου 2026
Α.Ε. Γαλατινής: «Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Νίκο Νιόπλια που μαζί με παλιούς φίλους και συμπαίκτες από την ομάδα της Γαλατινής στόλισαν το γήπεδο με την παρουσία τους»

Η ΧΘΕΣΙΝΗ ΜΑΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΕΦΘΗΚΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Νίκο Νιόπλια που μαζί με παλιούς φίλους και συμπαίκτες από την ομάδα της Γαλατινής στόλισαν το γήπεδο με την παρουσία τους.
Όλο τον φίλαθλο κόσμο της ομάδας μας.
Τον κύριο Γιώργο Κατσίκα με την παρουσία του για την δημοσιογραφική κάλυψη.
Τον δήμαρχο και το ΔΣ του Δήμου Βοΐου.
Και ένα μεγάλο ευχαριστώ τον κύριο Χρήστο Σάββα που είναι πάντα στο πλευρό της ΑΕ Γαλατινής.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΑΕ ΓΑΛΑΤΙΝΗΣ

















