04 Σεπτεμβρίου 2021
Μάρκος Κανδύλης και Κώστας Γλυκόπουλος ανανέωσαν στον Εθνικό Κοζάνης

Δύο ανανεώσεις ανακοινώνει ο Εθνικός Κοζάνης με τους Μάρκο Κανδύλη και Κώστα Γλυκόπουλο να συνεχίζουν στον ιστορικό σύλλογο της Κοζάνης.
Και οι δύο αγωνίζονται ως forward/center και η παρουσία τους θα δώσει δύναμη κάτω από τη μπασκέτα.
Ο Εθνικός Κοζάνης εύχεται καλή αγωνιστική χρονιά και στους δύο αθλητές του!
















