07 Οκτωβρίου 2016
Βόλεϊ ΕΣΠΕΜ: «Πρεμιέρα» το Σαββατοκύριακο για τις ομάδες της Δυτικής Μακεδονίας σε Νεανίδες και Κορασίδες

Ξεκινάνε το Σαββατοκύριακο τα πρώτα πρωταθλήματα Βόλεϊ της ΕΣΠΕΜ.
Συγκεκριμένα πρεμιέρα κάνει το Εφηβικό, οι Νεανίδες και οι Κορασίδες.
Ομάδες της Δυτικής Μακεδονίας συμμετέχουν σε Νεανίδες και Κορασίδες, ενώ στο Εφηβικό δεν συμμετέχει καμία ομάδα από την περιοχή.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
| Νεανίδων ΕΣΠΕΜ (1η Αγωνιστική) |
| Κυριακή 9 Οκτωβρίου (16:00) |
| ΓΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ - ΑΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ |
| ΓΣ ΚΟΖΑΝΗΣ - ΓΑΣ ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ |
| ΡΕΠO: ΓΑΣ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΓΙΑΝΝ |
| Κορασίδων ΕΣΠΕΜ (1η Αγωνιστική) |
| Σάββατο 8 Οκτωβρίου (16:00) |
| ΑΣΤΕΡΑΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ - ΑΠΣ ΗΦΑΙΣΤΟΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ |
| ΑΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΣΕΡΒΙΩΝ - ΓΣ ΓΡΕΒΕΝΩΝ |
| ΑΠ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ - ΓΣ ΚΟΖΑΝΗΣ |
| ΡΕΠΟ: ΦΣ ΠΑΝΘΗΡΕΣ ΚΟΖΑΝΗΣ |
Επιμέλεια: Τσαρτσιανίδης Χρήστος – www.top-sport.gr
















