06 Οκτωβρίου 2016
Πέρασε με επιτυχία την πρώτη φάση του διαγωνισμού στην Ισπανία η ομάδα "Tyφoon" του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας (φωτογραφίες)

Η ομάδα "Tyφoon" του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών
του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας που βρίσκεται ήδη στην Ισπανία, πέρασε σήμερα την πρώτη φάση του διαγωνισμού με τη μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε. Πρόκειται για τη φάση των στατικών του διαγωνισμού για την οποία υπήρξε άριστος συντονισμό.
Η ομάδα ετοιμάζεται για την επόμενη φάση του διαγωνισμού με στόχο να ολοκληρωθεί με επιτυχία και το αγωνιστικό κομμάτι που ολοκληρώνεται την Κυριακή 9 Οκτωβρίου,
Να θυμίσουμε πως η ομάδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας είναι η μοναδική από τη χώρα μας που συμμετέχει στον διαγωνισμό "Motostudent" έχοντας ανταγωνιστές άλλα 52 ιδρύματα από όλο τον κόσμο.
Η ομάδα κατασκεύασε από το μηδέν μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα η οποία θα τρέξει στην
πίστα της Αραγονίας. Το www.kozani.tv είναι χορηγός επικοινωνίας της ομάδας και θα ενημερώνει για τις εξελίξεις σε όλες τις φάσεις του διαγωνισμού. Δείτε τις φωτογραφίες από τη σημερινή πρώτη φάση του διαγωνισμού.





Σωκράτης Μουτίδης - www.kozani.tv
















