01 Οκτωβρίου 2016
Σούλιος - Δίτσιος: Στόχος της Καστοριάς η άνοδος στην Α'2 (φωτογραφίες - βίντεο)

Παρουσιάστηκε η ανανεωμένη ομάδα του Α.Σ. Καστοριάς, ενώ πραγματοποιήθηκε και η συνέντευξη Τύπου στα γραφεία του συλλόγου.
Παρακολουθείστε όλη τη συνένευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος και ο προπονητής του συλλόγου, Ναούμ Δίτσιος και Γιώργος Σούλιος, στα τοπικά Μ.Μ.Ε., μιλόντας για τους στόχους της ομάδας, καθώς και για το Κυριακάτικο παιχνίδι της πρεμιέρας με αντίπαλο τον "Φίλιππο" Βέροιας, που θα διεξαχθεί στο Κλειστό "Δημήτρης Διαμαντίδης".

ΠΗΓΗ: www.sentra.com.gr
















