Νέα εποχή με καθαρή ταυτότητα για την EuroLeague.
Η EuroLeague ευχαρίστησε την Turkish Airlines για την 15χρονη κοινή τους πορεία και εισήλθε σε μια νέα εποχή. Την ώρα λοιπόν που πολλοί αναζητούν τη νέα ονομασία, η EuroLeague έχει ουσιαστικά απαντήσει από τις πρώτες γραμμές της προηγούμενης ανακοίνωσής της και από την κυκλοφορία του νέου της logo.
“Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την αρχή μιας νέας, τολμηρής εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη διοργάνωσή της: την EuroLeague. Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η Λίγκα επιταχύνει την πορεία της προς ένα μέλλον με μεγαλύτερη προβολή, καινοτομία και παγκόσμια απήχηση” αναφέρεται στην αρχή της ανακοίνωσης της διοργάνωσης για το φινάλε της συνεργασίας με την Turkish Airlines.
Αυτή ακριβώς η “καθαρή ταυτότητα” είναι η φράση-κλειδί για το πώς θα κινηθεί όσον αφορά την ονοματοδοσία της η EuroLeague στο εξής. Η κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση θα συνεχίσει την πορεία της καθαρά και αυτόνομα και το όνομά της θα είναι αυτό ακριβώς με το οποίο την γνωρίζει όλος ο κόσμος: “EuroLeague”.
Το νέο της logo κυκλοφόρησε επίσης χωρίς το όνομα κάποιου χορηγού και φυσικά αυτό αποτελεί μέρος της ίδιας στρατηγικής κατεύθυνσης.
ΠΗΓΗ: www.sport24.gr ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ