TOPSPORT1

Η αθλητική σας ενημέρωση

www.top-sport.gr

Από την ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και για όλο τον κόσμο

theodoridis834p

SUVON BANNERS 800x118pix

toucan834 1

C843

PhisioAnalisis 834pix

restobar834

OlaKrepa834

SirTheodor834

ezgif.com gif maker 3

to kotetsi 834pix

zervantaridis banner 3

F1: Ο Φέτελ "έκλεψε" τη νίκη στην πρεμιέρα

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ αναδείχθηκε νικητής στο Grand Prix της Αυστραλίας

, το πρώτο της χρονιάς, χάρη στο ευφυές στρατηγικό ρίσκο της Ferrari, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον Λιούς Χάμιλτον.

H Ferrari πήρε τον πρώτο γύρο της φετινής μονομαχίας με τη Mercedes στο GP Αυστραλίας, πρώτο αγώνα της Formula 1 2018, καθώς με ένα ευφυές στρατηγικό ρίσκο που απέδωσε ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε την 9η νίκη του με τη Scuderia!

 

Ο Γερμανός ήταν αλάνθαστος στην άμυνά του από τις επιθέσεις του δεύτερου Λιούις Χάμιλτον στο τέλος – όπως ακριβώς και ο Κίμι Ράικονεν από τον Ντάνιελ Ρικιάρντο στη μάχη της 3ης θέσης, και ο Φερνάντο Αλόνσο από τον Μαξ Φερστάπεν στη μάχη για την 5η.

Ο Λιούις Χάμιλτον εκκίνησε καλά και κράτησε την πρωτοπορία στο πρώτο τρίτο του αγώνα της Μελβούρνης, καθώς οι Κίμι Ράικονεν και Φέτελ διατηρούσαν τις δύο Ferrari σε απόσταση βολής από τη Mercedes W09.

Όταν, στον 18ο γύρο ο Κίμι Ράικονεν άνοιξε τη διαδικασία των πρώτων pit-stops, τον ακολούθησε άμεσα -για να καλυφθεί- η Mercedes και ο Χάμιλτον. Όμως, ο Σεμπάστιαν Φέτελ και η Ferrari αποφάσισαν να μείνουν για έξι επιπλέον γύρους στην πίστα, ελπίζοντας να είναι ταχύτεροι με τη φθαρμένη ούλτρα-μαλακή γόμα, σε σχέση με τη φρέσκια -αλλά πιο αργή- μαλακή που έβαλαν οι Χάμιλτον-Ράικονεν.

Το ρίσκο της Ferrari πέτυχε πανηγυρικά, με δύο απίστευτα συμβάντα της Haas: η ομάδα που αποτέλεσε την τεράστια ευχάριστη έκπληξη του 2018, στα δύο πιτ-στοπς των Κέβιν Μάγκνουσεν και Ρομέν Γκροζάν τοποθέτησε και τις δύο φορές λάθος έναν τροχό, με αποτέλεσμα και οι δύο να εγκαταλείψουν αμέσως μετά την επιστροφή τους στα πιτς!

Στη δεύτερη περίπτωση, του Γκροζάν, το μονοθέσιό του είχε μείνει ακινητοποιημένο σε τέτοιο σημείο, που χρειάστηκε στην αρχή η εφαρμογή του Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας (VSC) και έπειτα η είσοδός του στην πίστα. Με βάση τον αργό ρυθμό που επιβάλλεται στους οδηγούς ηλεκτρονικά, στην πρώτη περίπτωση, ο Χάμιλτον ήταν αναγκασμένος να μειώσει το ρυθμό του.

Η Ferrari είδε αμέσως την ευκαιρία και κάλεσε τον Φέτελ στα πιτς. Μετά από μια γρήγορη στάση, και με τον Χάμιλτον περιορισμένο –σε συνθήκες που η Mercedes διερευνά- σε πιο αργό ρυθμό, ο Γερμανός της Ferrari επέστρεψε στην πίστα επικεφαλής, με άνεση, του αγώνα.

Το Όχημα Ασφαλείας βγήκε από την πίστα στον 32ο από τους 58 γύρους του αγώνα, κι έτσι ο Χάμιλτον είχε 26 γύρους μπροστά του για να κάνει την επίθεσή του στον Φέτελ. Αρχικά η Mercedes ζήτησε από τον Άγγλο να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό, λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα, αλλά στους τελευταίους 12 γύρους ο πρωταθλητής έκανε την επίθεσή του.

Παρότι ο Χάμιλτον μπήκε στη ζώνη DRS, δηλαδή έφτασε κάτω από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τη Ferrari, ένα μικρό οδηγικό λάθος στην πίεσή του τον έβγαλε εκτός δρόμου, αύξησε τη διαφορά στα 2,5 δευτ. Ο Χάμιλτον δεν σήκωσε τα χέρια αλλά πίεσε ξανά, πλησίασε τον Φέτελ πάλι πέντε γύρους πριν το τέλος, αλλά πλέον είχαν υπερθερμανθεί τα πίσω ελαστικά του και ο ρυθμός του μειώθηκε απότομα – χάνοντας 1,3" μέσα σε έναν μόνο γύρο.

Αντίστοιχα κερδισμένος από το Όχημα Ασφαλείας βγήκε και ο Φερνάντο Αλόνσο, που εδραιώθηκε με το καθυστερημένο του πιτ-στοπ στην 5η θέση και έκανε τα πάντα σωστά για να προστατευθεί από τον Μαξ Φερστάπεν.

Ο Ολλανδός έχασε στην εκκίνηση μια θέση από τη Haas του Μάγκνουσεν, και καθυστέρησε τόσο να τον περάσει που όχι μόνο απώλεσε την επαφή του με την κορυφή, αλλά και άρχισε να πασχίζει με την υπερθέρμανση των ελαστικών του - κάνοντας και ένα τετ-α-κε στην πορεία.

Έτσι, ενώ είχε βλέψεις νίκης, τερμάτισε στην 6η θέση, εμπρός από τον Νίκο Χούλκενμπεργκ της Renault, τον Βάλτερι Μπότας που εκκίνησε 15ος λόγω του χθεσινού ατυχήματος και της ποινής 5 θέσεων από την επακόλουθη αλλαγή κιβωτίου, τον Στόφελ Βαντόρν της McLaren και τον Κάρλος Σάινθ που υπέφερε από ναυτία στους τελευταίους γύρους στο κόκπιτ της Renault.

GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ 2018

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

ΠΗΓΗ: www.sport24.gr

 

Πληροφορίες για τα cookies

Τα cookies είναι σύντομες αναφορές που αποστέλλονται και αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του χρήστη μέσω του προγράμματος περιήγησης όταν αυτό συνδέεται στο Ιντερνέτ. Τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και αποθήκευση δεδομένων του χρήστη όσο αυτός είναι συνδεδεμένος, για να του παράσχουν τις ζητούμενες υπηρεσίες και που ορισμένες φορές τείνουν να μην διατηρούν. Τα cookies μπορεί να είναι τα ίδια ή άλλων:

  • Technical cookies (τεχνικά cookies) που διευκολύνουν την πλοήγηση των χρηστών και τη χρήση των διαφόρων επιλογών ή υπηρεσιών που προσφέρονται από τον ιστό, όπως προσδιορίζουν τη συνεδρία, επιτρέπουν την πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές, διευκολύνουν τις παραγγελίες & τις αγορές, συμπληρώνουν φόρμες & εγγραφές, παρέχουν ασφάλεια, διευκολύνουν λειτουργίες (βίντεο, κοινωνικά δίκτυα κλπ.).
  • Customization cookies (cookies προσαρμογής) που επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους (γλώσσα, πρόγραμμα πλοήγησης - browser, διαμόρφωση, κ.α.).
  • Analytical cookies (cookies ανάλυσης) που επιτρέπουν την ανώνυμη ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών του Ιντερνέτ, επιτρέπουν την μέτρηση της δραστηριότητας του χρήστη και την ανάπτυξη προφίλ πλοήγησης για την βελτίωση των ιστότοπων.

Ως εκ τούτου, όταν έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο μας, σύμφωνα με το Άρθρο 22 του Νόμου 34/2002 των Υπηρεσιών Κοινωνίας της Πληροφορίας, στην αναλυτική επεξεργασία των cookies ζητάμε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση τους, με σκοπό να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία του Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων στατιστικών πληροφοριών όπως για παράδειγμα ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο μας. Τα cookies που προστίθενται από την υπηρεσία Google Analytics διέπονται από τις πολιτικές απορρήτου του Google Analytics. Αν επιθυμείτε μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα cookies από το Google Analytics.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε τα cookies σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος πλοήγησης σας (browser).