TOPSPORT1

Η αθλητική σας ενημέρωση

www.top-sport.gr

Από την ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και για όλο τον κόσμο

theodoridis834p

SUVON BANNERS 800x118pix

toucan834 1

C843

PhisioAnalisis 834pix

restobar834

OlaKrepa834

SirTheodor834

ezgif.com gif maker 3

to kotetsi 834pix

zervantaridis banner 3

spartakosBanner2

Super League: Ρεκόρ οκταετίας στα εισιτήρια!

Περισσότερα από 300.000 εισιτήρια κόπηκαν φέτος στα παιχνίδια της Super League Σουρωτή

σε σχέση με πέρυσι, ενώ σημειώθηκε η καλύτερη κίνηση μετά τη σεζόν 2009-10. Διαβάστε αναλυτικά.

Με μια αγωνιστική να απομένει για τη λήξη του πρωταθλήματος, η εκτίμηση που είχαμε κάνει στις 13 Νοεμβρίου, ότι τα εισιτήρια της σεζόν θα φτάσουν τα 1,2 με 1,3 εκατομμύρια εισιτήρια επιβεβαιώνεται. Και μάλιστα στο επάνω όριο της εκτίμησης. Η σεζόν φάνηκε από την αρχή ότι θα είναι πολύ καλύτερη από τις προηγούμενες και τελικά είναι η καλύτερη της τελευταίας οκταετίας.

Ένας λόγος είναι η παρουσία φέτος του Άρη και του ΟΦΗ, που σε σχέση με Πλατανιά και Κέρκυρα, είχαν μεγάλη διαφορά σε εισιτήρια. Επίσης το γεγονός ότι δεν είχαμε ντέρμπι με κλειστές πόρτες έδωσε αγώνες με μεγάλη προσέλευση θεατών.

Στον συγκριτικό πίνακα πέρσι και φέτος για κάθε ομάδα χρησιμοποιήσαμε σαν περσινό αντίβαρο του Άρη τον Πλατανιά και του ΟΦΗ την Κέρκυρα.

Ο Απόλλων παρουσίασε απώλεια των μισών εισιτηρίων του σε σχέση με πέρσι, ενώ στη Λαμία θα περίμενε κανείς να δει αύξηση, αν και η πρώτη χρονιά με τη μάχη παραμονής ήταν πιο… συσπειρωτική.

Άνοδο πάνω από 10% παρουσίασαν ΠΑΣ και Λεβαδειακός, τα εισιτήρια Ατρόμητου και Παναιτωλικού έχουν αντίθετη πορεία σε σχέση με την αγωνιστική και βαθμολογική τους άνοδο, ενώ και η μείωση της ΑΕΛ είναι κάτι που πρέπει να διαχειριστεί.

Αφήσαμε τους δύο πρώτους, ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό, που έχουν μια λογική αύξηση, αν και ο ΠΑΟΚ θα ήθελε μεγαλύτερη πλέον χωρητικότητα στο γήπεδο.

Θεαματική είναι η άνοδος του Παναθηναϊκού, που η περσινή απογοήτευση και απουσία του κόσμου έγινε φέτος συνειδητή προσπάθεια στήριξης της νεανικής ομάδας.

Μετά το τέλος του πρωταθλήματος, θα επανέλθουμε με την εκτίμηση του τελικού αποτελέσματος, που βέβαια λίγο θα διαφέρει με αυτή που έχουμε ήδη κάνει.

Τα εισιτήρια τα τελευταία δέκα χρόνια:

2009-10: 1.970.293

2010-11: 1.619.976

2011-12: 1.287.181

2012-13: 1.225.889

2013-14: 1.253.907

2014-15: 936.686

2015-16: 1.042.228

2016-17: 1.006.530

2017-18: 949.051

2018-19: 1.263.365

Ο μέσος όρος ανά αγώνα:

2009-10: 7.945

2010-11: 6.807

2011-12: 5.254

2012-13: 4.865

2013-14: 4.019

2014-15: 3.456

2015-16: 4.307

2016-17: 4.026

2017-18: 4.237

2018-19: 5.541

Η διαφορά του μέσου όρου φέτος με πέρσι για κάθε ομάδα:

Ολυμπιακός: + 1960 (+10%)

ΠΑΟΚ: +1690 (+10%)

ΑΕΚ: -5988 (-38%)

Άρης: +7342 (+425%) σε σύγκριση με τον Πλατανιά

Παναθηναϊκός: +2036 (+29%)

ΟΦΗ: +2468 (+207%) σε σύγκριση με την Κέρκυρα

ΠΑΣ Γιάννινα: +362 (+16%)

ΑΕΛ: -1406 (-36%)

Παναιτωλικός: -28 (-1%)

Αστέρας Τρίπολης: +178 (+10%)

Λαμία: -56 (-3%)

Πανιώνιος: -16 (-1%)

Ξάνθη: -67 (-4%)

Λεβαδειακός: +148 (+13%)

Απόλλων: -949 (-53%)

Ατρόμητος: -86 (-10%)

Πηγή: superleaguegreece.net

Επιμέλεια: Νίκος Συριώδης | www.sport24.gr

Πληροφορίες για τα cookies

Τα cookies είναι σύντομες αναφορές που αποστέλλονται και αποθηκεύονται στον σκληρό δίσκο του υπολογιστή του χρήστη μέσω του προγράμματος περιήγησης όταν αυτό συνδέεται στο Ιντερνέτ. Τα cookies μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη συλλογή και αποθήκευση δεδομένων του χρήστη όσο αυτός είναι συνδεδεμένος, για να του παράσχουν τις ζητούμενες υπηρεσίες και που ορισμένες φορές τείνουν να μην διατηρούν. Τα cookies μπορεί να είναι τα ίδια ή άλλων:

  • Technical cookies (τεχνικά cookies) που διευκολύνουν την πλοήγηση των χρηστών και τη χρήση των διαφόρων επιλογών ή υπηρεσιών που προσφέρονται από τον ιστό, όπως προσδιορίζουν τη συνεδρία, επιτρέπουν την πρόσβαση σε ορισμένες περιοχές, διευκολύνουν τις παραγγελίες & τις αγορές, συμπληρώνουν φόρμες & εγγραφές, παρέχουν ασφάλεια, διευκολύνουν λειτουργίες (βίντεο, κοινωνικά δίκτυα κλπ.).
  • Customization cookies (cookies προσαρμογής) που επιτρέπουν στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους (γλώσσα, πρόγραμμα πλοήγησης - browser, διαμόρφωση, κ.α.).
  • Analytical cookies (cookies ανάλυσης) που επιτρέπουν την ανώνυμη ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών του Ιντερνέτ, επιτρέπουν την μέτρηση της δραστηριότητας του χρήστη και την ανάπτυξη προφίλ πλοήγησης για την βελτίωση των ιστότοπων.

Ως εκ τούτου, όταν έχετε πρόσβαση στον ιστότοπο μας, σύμφωνα με το Άρθρο 22 του Νόμου 34/2002 των Υπηρεσιών Κοινωνίας της Πληροφορίας, στην αναλυτική επεξεργασία των cookies ζητάμε τη συγκατάθεση σας για τη χρήση τους, με σκοπό να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιούμε την υπηρεσία του Google Analytics για τη συλλογή ανώνυμων στατιστικών πληροφοριών όπως για παράδειγμα ο αριθμός των επισκεπτών στον ιστότοπο μας. Τα cookies που προστίθενται από την υπηρεσία Google Analytics διέπονται από τις πολιτικές απορρήτου του Google Analytics. Αν επιθυμείτε μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα cookies από το Google Analytics.

Παρακαλούμε, σημειώστε ότι μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή απενεργοποιήσετε τα cookies σύμφωνα με τις οδηγίες του προγράμματος πλοήγησης σας (browser).